• İçişleri Bakanlığı
  • e-Devlet
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Edirne Valiliği
T.C. Edirne Valiliği
T.C. Edirne Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • EDİRNE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler Güncel Hibe Programları E-Koordinasyon Sistemi
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular İhale İlanları İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
26
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Ekrem Canalp
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet Polat
        • Ali Uysal
        • Yusuf Güler
      • Kaymakamlar
        • Cemalettin Yılmaz
        • İlyas ÖZTÜRK
        • Reşit Özer Özdemir
        • Mehmet Faruk Kazdal
        • Hakan Yavuz Erdoğan
        • Ekrem Güngör
        • Mehmet Çağatay Çakal
        • Şükrü Alperen GÖKTAŞ
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • EDİRNE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • Güncel Hibe Programları
    • E-Koordinasyon Sistemi
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • İlan Portalı
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • İl Jandarma Komutanlığı
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Projeler
  • Güncel Hibe Programları
  • E-Koordinasyon Sistemi

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün Görevleri
a) İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
b) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
c) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
ç) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
d) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
e) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
f) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
g) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
ğ) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
h) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
ı) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
i) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
j) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Çavuşbey Mah. Hükümet Caddesi No:8 Merkez/Edirne
0(284) 213 91 84